Monday 17 December 2007

Selamat Hari Raya Aidil Adha

Assalamualaikum..W.B.T

Tak lama lagi kita akan menyambut Hari Raya AidilAdha, Kitorang ingin mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada seluruh umat Islam. Selamat menunaikan Fardhu Haji kepada Bakal2 semuga mendapat haji yang Mabrur. InsyAllah.

Dengan ini bermakna kitorang telah menikmati Hari Raya di sini sebanyak 2 kali dan 2 kali raya puasa. Walaupun dalam keadaan serba kekurangan namun kemeriahan tetap dirasai merayakan bersama2 rakan senegara di sini. Ini adalah satu pengalaman yang amat tidak ternilai semuga kenangan manis ini akan terpahat dihati sanubari sampai bila2.

2 comments:

noha chomel said...

assalamualaikum,

buat abg jamil dan kak farid sekeluarga semoga sihat2 semua. tak sangka dah ada blog, kalau tak pergi blog zura tak tahu kewujudan blog ini.

tumpang lalu ye abg jamil :)

kak farid,
rindunya saya pada akak, lama kita tak berhubung. dapat athu dari kak gayah, akak sibuk di sana. takpe lah, tak lama habis belajar nanti balik la sini semula.

apa yg akak kirim pada kawan2 di bt03 saya pun dapat rasa, kebetulan ada singgah di mardi, saya dpt rasa kiriman ayam kfc dan dan yg terbaru coklat. sedap betul, terima kasih banyak2 ingat kami di sini.

apa pun, selamat hari raya aidiladha, rindu sgt dekat akak!

noha

Samad M.J said...

Waalaikum salam, & Assalamualaikum kembali

Noha dan Famili

Silakan, lalu ler jangan segan2 hehehe..kirim salam saya pada suami ehh..Selamat Tahun Baru

Jamil