Saturday 6 October 2007

SELAMAT HARI RAYA


Kanak2 Bermain riang gembira bersama-sama


Bersama Ex-Penghulu CMS Dr. Rasol Manap malam majlis berbuka puasa terakhir 6/10/2007

Assalalamualaikum W.B.T,

Ramadhan telah hampir kepenghujung dan bakal menjelma Syawal tidak berapa hari je lagi, masa masa begini la terasa kesayuan diperantauan, kerinduan kepada kaum keluarga sanak saudara macam mengigit mencakar hati,,hahahaha,,apa ayat aku ni gigit dan cakar.?tak kisah la janji aku dapat raya..tak kira la kat perantauan ker..kat rantau seliau ker...( ni nama tempat kat Negeri Sembilan) kampung member aku hahahaha..syok la dorang beraya bersama rakan taulan dan saudara mara..aku nampak gayanya makan lemang aluminium foil lagi ler tahun ni wakakakakaka...raya tetap raya...open house tetap ada..hhehehe..cuma duit raya jer tak der kat sini hahahaha..kesian budak2 ni tak dapat ler nak mengumpul duit untuk hari tua..hehehehe.

NI nak raya tapi baju raya blom beli lagi ni hehehe...semua belum siap lagi...ayam daging semua belum beli heheh...asyik keje jer...dah dekat nak raya pulak ler kena keje sabtu dan ahad...bulan2 puasa ni juga ler tpt keje aku ni bz...nasib baik kat negara ni sejuk..keje teruk pon tak terasa penat..kalau kat M'sia mau dah teguk air bergelas2 tuh hahahah..sini menten jer..takat mengah2 kucing jerr hehehe...

No comments: